м.Київ, тел: 044 377 72 42

computer service

ОБСЛУГОВУВАННЯ КОМП′ЮТЕРІВ

Як ми здійснюємо абонентське обслуговування комп′ютерів?

Наше завдання: зробити так що б ІТ технології працювали на благо Вашої компанії, а не навпаки, завдяки такій позиції Ви будете витрачати менше коштів на підтримку вашої ІТ інфраструктури.

Завдяки нашому досвіду, з обслуговування комп′ютерів, ми вивели певну формулу, нашого співробітництва:

Комунікація з клієнтом + Наша праця + Наші сервіси = Задоволений клієнт

Комунікація з клієнтом - це спосіб побудови взаємних відносин з клієнтами, на якому ґрунтується думка про наших співробітників, і про нашу компанію в цілому, тому ми знаходимо підхід під кожного співробітника, нашого клієнта.

Наша праця - ми поділяємо її на два види:

  • Планові роботи - всі дії чітко прописані в регламенті, з обслуговування комп′ютерів, серверів, мережевого і периферійного обладнання.
  • Завдання клієнтів - час реакції дотримується дуже чітко, так як ми розуміємо важливість поставленого завдання, і те що від цього залежить певний бізнес процес клієнта.

Наші сервіси - всі наші сервіси діляться на три категорії:

  • Облік і контроль всіх робіт, для досягнення максимальної ефективності, всіх наших співробітників.
  • Моніторинг - дозволяє нам приступати до вирішення проблем миттєво, тим самим зменшити до мінімуму час вирішення даної проблеми.
  • Хмарні сервіси - можливість переносити будь-яку ІТ інфраструктуру в хмарний сервіс, в тому числі й нашу, це дозволяє нам застосовувати весь банк даних і можливостей в будь-якій точці планети, що впливає на професійність вирішення різних питань.

Рівень наших цін максимально відповідає потребам клієнтів, для цього ми розділили наші ціни, на відповідні тарифні плани, з яким Ви можете ознайомитись тут.

ОБЛІК ЗАЯВОК

Навіщо вести облік заявок?

consideration applications

Облік - це упорядкування, контроль, вимірювання, історія, звітність.

Ми активно використовуємо найсучасніші технології обліку, які нам дозволяють організувати професійну роботу з нашими клієнтами.

Наша система обліку дозволяє нам:

  • Приймати заявки за email і телефону
  • Розподіляти заявки по співробітниках і по компаніях
  • Налаштування параметрів SLA
  • База знань для клієнтів і співробітників
  • Детальна звітність, про виконану роботу
  • Збереження хронології та обробки запитів

Дана технологія допоможе Клієнтам отримувати більш якісне обслуговування комп′ютерів, і виключить всі непорозуміння між співробітником і клієнтом.

МОНІТОРИНГ

Що це і навіщо це?

monitoring

Моніторинг - це система збору, реєстрації, зберігання та аналізу ключових параметрів роботи Вашого комп′ютерного обладнання, для вивчення апаратних і програмних збоїв, а також в подальшому виправлення цих збоїв на ранніх стадіях.

Наша система дозволяє моніторити:

  • Персональні комп′ютери, ноутбуки
  • Мережеві пристрої
  • Принтера
  • Сервера

Повідомляти наших співробітників різними засобами:

Даний сервіс дозволяє нам моніторити всі комп′ютери наших клієнтів, одночасно, а це підвищує наш рівень обслуговування комп′ютерів на високо професійний

РЕГЛАМЕНТ

Що це і навіщо це?

regulations

Регламент - дозволяє нам організувати процес, абонентського обслуговування комп′ютерів, поетапно і ефективно його розподілити між нашими співробітниками, що дозволяє виконувати роботу паралельно, а також прописати спільну з клієнтом дорожню карту за завданнями в його компанії.

Нами впроваджені і відпрацьовані такі типи регламентів:

  • Планові роботи персональних комп′ютерів
  • Планові роботи серверів
  • Робота через систему обліку заявок
  • Робота з системою моніторингу

Слідуючи регламенту, наші співробітники чітко знають, як потрібно реагувати при певних ситуаціях, і це дозволяє значно скоротити час вирішення Ваших завдань.

ЦІНА

Тариф абонентського обслуговування ми поділяємо на три пакети

price
 

Початковий

ПЛАНОВИЙ ОБХІД
1 раз / міс
ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА
yes
ЕКСТРЕНИЙ ВИЇЗД
4 рази / міс
ЧАС РЕАГУВАННЯ
2 години
ЦІЛОДОБОВА ПІДТРИМКА
no
ВИХІДНІ, СВЯТКОВІ ДНІ
no
ОБЛІК ЗАЯВОК
yes
МОНІТОРИНГ
no
Договірна
 
за комп′ютер
 

Середній

ПЛАНОВИЙ ОБХІД
2 рази / міс
ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА
yes
ЕКСТРЕНИЙ ВИЇЗД
8 разів / міс
ЧАС РЕАГУВАННЯ
1 година
ЦІЛОДОБОВА ПІДТРИМКА
no
ВИХІДНІ, СВЯТКОВІ ДНІ
yes
ОБЛІК ЗАЯВОК
yes
МОНІТОРИНГ
yes
Договірна
 
за комп′ютер
 

Максимальний

ПЛАНОВИЙ ОБХІД
4 рази / міс
ДИСТАНЦІЙНА ПІДТРИМКА
yes
ЕКСТРЕНИЙ ВИЇЗД
12 разів / міс
ЧАС РЕАГУВАННЯ
1 година
ЦІЛОДОБОВА ПІДТРИМКА
yes
ВИХІДНІ, СВЯТКОВІ ДНІ
yes
ОБЛІК ЗАЯВОК
yes
МОНІТОРИНГ
yes
Договірна
 
за комп′ютер